Jag vaknade först kl 6 och redan då var det 15 grader varmt ute. Men då det var mulet och blåste hårt var det inte speciellt varmt.

Så jag och Ines åkte till Stubbans.

Det var krut-torrt i terrängen så jag blev inte ens våt om skorna då jag gick i gräset.

Ines sökte i små lovar omkring mej och kom med jämna mellanrum för att kolla om jag var kvar. Det verkade som om hon inte riktigt visste om det nu var tillåtet att springa sin kos eller inte Päättämätön

Vi förflyttade oss sakta framåt i 2,5 timme innan hon äntligen gjorde slag och efter 10 minuter fick hon igång haren Nauru Det tycker jag var fint arbetat då det blåste nästan storm och det var verkligen torrt.

                                                                                                                                                                                                                                   Bara 10 minuter drev hon men gjorde ett ihärdigt sök på tapptet och under tiden låg jag i det torra gräset i skogsbacken och sysselsatte mej med att ta en en bild på mej själv vilande i gräset Hymy

1313857841_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Då 1 timme gått gav Ines upp och då hade vi redan varit så länge i skogen att vi åkte hem nöjda och belåtna med första dagen fullbordad!