Här händer ingenting!

Idag är det 63 dygn sedan första betäckningen.

Jag trodde redan att nu börjar det då Ines inte ville ha mat på morgonen. Man ser att hon mår illa ibland men det går över. Sedan gick vi på länk i skogen och då vi kom hem smakade maten.

Här är nu gott om tiden att oroa sej för allt som kan ha gjorts fel Itku

Mest funderar jag på maten. Har hon fått tillräckligt kalk? Men så får man ju inte heller ge för mycket! Hur är det med vitaminerna då och i synnerhet A och D?

Huhu...

Sedan tar jag mitt förnuft till fånga och inser att det kan inte vara fel att ge en hund ´riktig`hundmat i stället för torrfoder, hur väl torrfodret än är undersökt och sammansatt.

Ines päls är blank och fin, hon är pigg och glad och bättre indikator på hur hon mår kan man väl inte ha?

1305451969_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jag återkommer...