Nu håller skaren bra och det har haft som följd att Ines smiter till skogs!

Jag trodde att det är harspåren som lockar men igår kväll började jag misstänka att det är nåt annat det är fråga om.

Vi hade varit på 1,5 timmes kvällslänk och jag trodde att det var tryggt att släppa loss båda hundarna så att de skulle få ta ett litet rus på gården men Ines stack iväg upp iskogen igen!

Efeter 2,5 timmar lockade jag på henne för elfte gången och då dök hon upp med en hjortsvans i munnen!

Den var alldeles färsk! Har hon slitit svansen av hjorten var min första tanke, den andra att hjorten blivit tagen av lon och Ines fått sej ett skrovmål. I vilket fall som helst började jag förstå varför hon sticker till skogs.

Imorgon skall jag kolla upp vad som finns där i skogen!

Den här grejen köpte jag i Musti& Mirri

Den är omtyckt! Både Bigge och Ines sysslar med den länge ännu efter att godiset i den tagit slut.